Handelsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden:

Virksomhedens juridiske navn: Nordic Mobility ApS

Virksomhedens kaldenavn: Mobility Trading ApS, DinDeal.dk

Selskabsform: Anpartsselskab

CVR-nummer: 30282523

Etablerings år: 2007

Registreringsadresse: Hørskætten 16, 1 sal., 2630 Taastrup

Telefonnummer: +45 4736 1020

E-mail adresse: info@dindeal.dk

Webstie adresse: www.dindeal.dk

Betaling

På DinDeal.dk kan der betales med:

Betalingskort:

  • Dankort fra 0 til 50 kr ( + 0,70 DKK )
  • Dankort fra 50,01 til 100 ( + 1,10 DKK )
  • Dankort fra 100,01 og opefter ( + 1,39 DKK )
  • Visa/Dankort  ( +1,25 % )
  • Mastercard ( +1,25 % ) 
  • MasterCard Debit ( +1,25 % )
  • Maestro ( +1,25 % )
  • Visa ( +1,25 % )
  • Visa Electron ( +1,25 % )

 

Betalingsapp:

  • Mobilpay ( Gebyrfrit )
  • PayPal ( +3,75 % )

 

Køb nu, betal senere:
ViaBill ( Gebyr. og rentefrit op til DKK 2000.- )

Bankoverførsel ( Gebyrfrit )

 

Du overfører totalbeløbet til vores bankkonto i Jyske Bank:

Konto: 5041-0001384204 

BIC / Swift code: JYBADKKK

IBAN nr.: DK2050410001384204

 

OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.


Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra DinDeal.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

PRISMATCH:

DinDeal.dk yder prismatch: Hvis det skulle forekomme, at en kunde andetsteds i en dansk registreret netbutik, som leverer fra dansk lager og sælger inkl. dansk moms, finder et identisk produkt i samme kvalitet og mængde men til en lavere pris inkl. fragt, kan kunden indsende dokumentation herfor til info@dindeal.dk, så matcher DinDeal.dk prisen.

 

  • Gælder dog ikke tilbudsvarer.

Levering

Alle priser oplyst på hjemmesiden tillægges en fast fragtpris uanset størrelse og vægt af pakke. Fragtprisen er fast og koster fra 29 kr. pr. ordre, uanset om du ønsker at få pakken leveret i en GLS pakkeshop, eller på en erhvervsadresse. På Udvalgte produkter er der kun mulighed for at få leveret med Post Danmark i din postkasse.
Bemærk at du under ordreafgivelse har mulighed for at angive en alternativ leveringsadresse. Denne kan benyttes såfremt det bestilte udstyr skal sendes f.eks. til din arbejdsplads.
 

Når du bestiller varer og vælger "Levering til GLS pakkeshop" vil din ordre blive leveret til din privat en nærliggende GLS pakkeshop. hvor du selv kan hente dine varer når det passer dig. Når din ordre er klar til afhentning i pakkeshoppen, vil du modtage en SMS eller mail.

 

Levering til arbejdsplads er at foretrække for de fleste. Pakken vil hermed blive omdelt i dagtimerne og du har dermed mulighed for at du, eller dine kollegaer, personligt kan tage imod din pakke. For at kunne levere til en erhvervsadresse kræves blot at der er tilknyttet et cvr-nummer til adressen, hvilket alle registrerede virksomheder har. Leveringen til erhverv vil som oftest også være hurtigst. Er varerne på lager tilstræber vi os så vidt det er muligt dag-til-dag levering. Bemærk, at firmanavn skal angives i forbindelse med bestillingen. 

Dag- til dag levering forudsætter at fragtfirmaet overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos firmaet vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.

 

Leveringstid for lagervarer er 1-3 hverdage (arbejdsdage) 
Leveringstid for ikke lagerførte varer er så vidt muligt 7-10 hverdage (arbejdsdage)

Såfremt vi ikke er i stand til at levere indenfor ovenstående tidsfrister, vil du høre fra os pr. mail eller telefon.

DinDeal.dk kan ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser hos fragtfirmaerne. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Dindeal.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.
 

Vi leverer til følgende lande:

 

  • Danmark - fragtpriser fra 29 kr.
  • Sverige - fragtpriser fra 59 kr.
  • Norge - fragtpriser fra 59 kr.

 

Levering til Grønland, Bornholm, Færøerne og visse småøer kan i nogle tilfælde vare 2 dage. DinDeal.dk.dk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.


Levering sker med GLS eller Post Nord

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på DinDeal.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;
 

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele


Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til info@dindeal.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: møbler, senge, cykler, motionsudstyr m.m.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 500-1000.- DKK.


Varer undtaget fortrydelsesretten


Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  1. aftaler omfattet af § 7, stk. 2:
    • Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter,
    • stiftelse eller overdragelse af rettigheder over fast ejendom med undtagelse af fjernsalgsaftaler vedrørende finansielle tjenesteydelser eller af fjernsalgsaftaler vedrørende udlejning af fast ejendom,
    • opførelse af bygning,
    • omfattet af § 1, stk. 1, i lov om forbrugeraftaler om brugsret til logi på timesharebasis, længerevarende ferieprodukter m.v.,
    • omfattet af § 1, stk. 1, i lov om pakkerejser,
    • spil, hvor der for deltagelse betales en pengeindsats, eller
    • hvor varen og købesummen udveksles samtidig med indgåelse af en aftale uden for den erhvervsdrivendes forretningssted, hvis købesummen ikke overstiger 350 kr.
  2. udførte ikkefinansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,
  3. levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  4. levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  5. levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
  6. levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
  7. levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved købsaftalens indgåelse og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af markedskonjunkturer, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på,
  8. aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,
  9. levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
  10. levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner med undtagelse af abonnementsaftaler for levering af sådanne publikationer,
  11. aftaler, der indgås på en offentlig auktion,
  12. levering af tjenesteydelser i form af logi undtagen til beboelsesformål, transport af varer, biludlejningsvirksomhed, forplejning eller tjenesteydelser i forbindelse med fritidstilbud, når det følger af aftalen, på hvilken dato eller inden for hvilken bestemt periode den pågældende tjenesteydelse skal udføres,
  13. levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,
  14. finansielle tjenesteydelser omfattet af lov om realkreditlån og realkreditobligationer m.v.og
  15. aftaler om varer, værdipapirer eller tjenesteydelser, hvis prisen afhænger af udsving på kapitalmarkedet, som den erhvervsdrivende ikke har nogen indflydelse på, og som kan forekomme i fortrydelsesperioden.


Du mister din fortrydelsesret, hvis;

- du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
- du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

DinDeal.dk

C/O Mobility Trading ApS

Hørskætten 16, 1 sal.
2630 Taastrup

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på DinDeal.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. - Vi refunderer dog maks. det beløb som du har betalt for leveringen af produktet.

Varen sendes til:

DinDeal.dk

C/O Mobility Trading ApS

Hørskætten 16, 1 sal.

2630 Taastrup

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på DinDeal.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos DinDeal.dk, C/O Mobility Trading ApS 
og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og vores kundeserviceafdeling for DinDeal.dk, C/O Mobility Trading.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på DinDeal.dk er Jesper Jacobsen

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til DinDeal.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos DinDeal.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Dindeal.dk via e-mail: info@dindeal.dk.

Med venlig hilsen

DinDeal.dk

C/O Mobility Trading ApS

Hørskætten 16, 1 sal.

2630  Taastrup